Eski Facebook Yöneticisi: Nasıl Bağımlılık Yaptıklarını Açıkladı.


2006-2010 yılları arasında Facebook'ta Para Kazanma Görevlisi olarak görev yapan Tim Kendall, Sosyal medya platformlarının zararlı ve aşırılık yanlısı içeriğin yayılmasına nasıl katkıda bulunabileceğini öğrenmek için Ticaret Alt Komitesinin bir duruşması sırasında Kongre ile konuştu.

Kendall açılış ifadesinde, "Benim ve başkalarının son 15 yılda oluşturduğu sosyal medya hizmetleri insanları hızla ve yoğun bir şekilde parçaladı. En azından kolektif anlayışımızı aşındırdık. Korkarım kendimizi iç savaşın eşiğine itiyoruz."

"Mümkün olduğunca çok insan ilgisini çekmeye çalıştık ve kullanıcıları ürünümüze bağımlı hale getirmek için Big Tobacco kural kitabının bir sayfasını kılavuz olarak aldık."

Kendall, "Tütün şirketleri başlangıçta nikotini daha etkili hale getirmeye çalıştılar, ancak sonuçta bu işi istedikleri kadar hızlı büyütmek için yeterli değildi, bu nedenle sigaraya şeker ve mentol eklediler, böylece ciğerlerinizde daha uzun süre dumanı tutabilirsiniz. 

Facebook'ta güncellemeler ekledik." Statü ve itibarı ilk sıraya koyan ve ergen ruh sağlığı krizinin temelini oluşturan Durum, Görüntü Etiketleri ve Beğeniler. "

Eski Facebook direktörü, "Yanlış bilgilendirme, komplo teorileri ve sahte haberlerin büyük tütün şirketlerinin bronkodilatörleri gibi gelişmesine izin veriyordu, bu da sigara dumanının akciğerlerin daha geniş bir alanını kaplamasına izin veriyordu, ancak bu tahrik içeriği tek başına kullanıcı tabanını büyütmeye devam etmek için yeterli değildi" dedi. 

Facebook kullanıcılarını çekecek zaman ve dikkat miktarına odaklanın. "

İçerikle etkileşimde bulunmak şirketin karını artırır, bu nedenle Facebook için her şeydir ve Kendall, şirketteyken tüm Facebook kararlarına rehberlik eden metrikin "katılım" olduğunu söyledi ve Kendall şimdiye kadar durumun böyle olduğunu varsayıyor.

Başta katılımı kullanıcıya hizmet eden bir etkinlik türü olarak kullandık, ancak katılımın aynı zamanda kullanıcıların uygulamadan çıkamayacak şekilde şımartıldığı anlamına da gelebileceğini fark etmeye başladık ve gerçekçi sonuçlar görmeye başladık ancak Facebook çok önem vermedi, bu nedenle katılım özelliği oldu Daima kazanan. "

Kendall, "Zehirli içeriği durdurmak için herhangi bir teşvik yok" dedi ve "Verdiği zarara ilişkin mali, hukuki veya cezai yaptırımlar olmadıkça bunun değişeceğini düşünmüyorum.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.