Ulaşımımızı Değiştirecek 5 Gelişme


1. Aniden oksijene olan talebi arttıran bir araç 

İdeal pil yarışında (daha küçük, hafif ve hızlı pille çalışan), ABD, Avrupa ve Quebec'teki araştırma merkezleri çevreleyen havanın beslediği başka bir pil türüyle farklı şeyler deniyor. Elektrokimyasal tepki yaratan gücü başlatan, her yerde fark edilen oksijendir. Bu "lityum-hava" pili iki konuyla ilgilenir: düşük öz-yönetim ve gövdeleri karıştıran pillerin hacmi. Diğer şeylere ek olarak yapısı, her şeye rağmen lityum-hava pilinin zayıf tüketim muhalefetine sahip olması ışığında ılımlıdır. 

2. Sıkışık sürüş koşullarının sonu (sonunda!) 

Araba akını kötü rüya çok önce sadece korkunç bir rüya olacak. Araç-araç yazışmaları (Cadillac tarafından ikinci ve Volkswagen tarafından saniyeler içinde alınan V2V) nedeniyle, ilgili aracınız ideal bir rota önermek için farklı araçlarla "konuşma" seçeneğine sahip olacaktır. V2X inovasyonu şu an için sayısız modelin çerçeve, örneğin trafik ışıkları ile "aktarılmasına" izin vermektedir. Çok yönlü yolculuk kontrolü (AVR) de şu andan itibaren araçlar arasında tutarlı, arada sırada son derece az bir ayrımı sürdürüyor. New York Times, bunların yalnızca% 25'inin trafik tıkanıklığını ve seyahat süresini% 37 oranında azaltmak için bir AVR'ye ihtiyacı olduğunu bildirdi. 

3. Kendi kendine yeten tren 

Köln'deki Alman Havacılık Yeri, yakında hedef olabilecek yeni bir kargo treni fikri oluşturuyor. Aküler ve elektrikli kamyonlarla donatılmış araçlar, insan arabuluculuğu olmadan trenlerinin arkasında tek başına toplanabilme seçeneğine sahip olacak. Ayrıca, bu tren bir TGV hızında 400 km / s hızla hareket edecektir. Görünüşte, arabalar doğru aktarma bölgesine gidecek. Düşünce, ürünlerin aracını A noktası ile B noktası arasında daha hızlı hale getirmek değil, aynı zamanda marşalyon avlusunda boş zaman geçirmektir. Araçların bireysel olarak ayrılması ve ayrıştırılmasının açık gerçeği, nakliye maliyetlerini% 30 ila% 40 oranında azaltacaktır. Küçük tren çok uzağa gidiyor. 



4. Uçuş kabinleri 

Hava taşımacılığının robotizasyonu şu anda devam ediyor. Çok geçmeden, insansız taksi-otomatları, yüksek bir yükselişin tepesinden doğrudan hava terminaline bir yolcu gönderecek. Yarışın lideri: 184 modeli ile Çin kuruluşu Ehang. Düşünülen her şey, Daimler Volocopter ve Airbus Vahana'sı çok uzun bir yol değil. Airbus ile organizasyonda Audi alternatif bir fikre ateş ediyor: bir otomatın çatıdan kaçabileceği bir araç. Bir başka Fransız kuruluşu olan SeaBubbles, Paris'teki uçan su taksileriyle farklı şeyler deniyor. Vücudun altında küçük bir kanatla donatılan elektrikli gemi, hareket etmeye başladığında kaldırılır ve suyun üzerinde yüzer. Böylece Hava cebi, Seine'nin bir bitişinden diğerine "metro" durumunu belirtmekten daha kısa sürede geçebilir. 

5. Nasıl gidiyoruz ... bir çanta içinde! 

Taşıma çantasından sonra, sizi ve kendi varlıklarınızı hava terminalinin bir sonundan diğerine aktaran "motor çantası" gelir. Yazışmalarınızı almak için bir terminalden sonra bir sonrakine başlamak için zorlayıcı bir neden yok: çantada oturuyorsunuz ve zou! El bagajının büyüklüğü ve dokuz kiloluk boş alan Modobag çantası, biraz çöken bir yönlendirme tekerleği, bir tabure, bir elektrikli motor ve 11 km / s hızda 10 km'lik bir pil ile donatılmıştır. Ayrıca, uçak ertelenirse, çantanız PC ve telefon için şarj cihazı olarak doldurulacaktır. En büyük dezavantajı maliyet: 1.500 ABD doları.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.