Her Şeyi Stilize Eden Elektrikli Bisiklet Gogoro Eeyo 1


Elektrikli bisiklet üreticisi Gogoro, modern bir yapıya sahip bir model ve arka merkezde bulunan bir motor / akü grubuna sahip kentsel pedelec'leri sunuyor. Bu orta seneden itibaren Avrupa'da sergilenecek olan elektrikli bisikletin en iyisi.

Bir ay önce, Gogoro elektrikli bir bisikletin sevk edildiğini ilan ederek prodded, bu yapımcı için bir ilk oldukça uzun bir süre önemli bir zaman geçirdi. Gogoro Eeyo 1 şık bir başarı olduğu için, tüm sıkıntılara rağmen, bekletmenin haklı olduğunu söyleyebilirsiniz. 

Kentsel bir ortama bağlı olan bu VAE, son derece pürüzsüz ve güzel bir stil kullanıyor. Tamamen karbon monoblok anahattı, bir koltuk tüpünün (5 kenar boyutuna erişilebilir) katılımsızlığıyla dışa doğru şaşırtıcıdır. Plan ılımlı, sıvı, göze tatmin edici.



Bu şık zahmetsizliği başarmak için, Gogoro 250W elektrik motoruna, 123.4 Wh batarya ve elektronik sensörlere (tork, hız, sıcaklık) Eeyo Smartwheel adı verilen arka tekerleğin ortasına yerleşti. Sağlamlık ve bakımla ilgili verdiklerini algılamak için geri tutacağımız mükemmel bir yapı çalışması.

Bu yoğun birleşimin ortağı, bu hatlar boyunca evde şarj etmek için akünün bağlantısını kesemeyiz. Gogoro, biri arkaya bağlı olan bisiklet için bir yardım olarak giden iki kompakt, diğeri (isteğe bağlı) iki şarj cihazı sunarak bunu daha az cezalandırmaya çalışıyor. 

Gogoro, oyun veya eko yardım modunu kullanıp kullanmadığınıza ve tam şarj için 2,5 saat bağlı olarak 64 km ile 90 km arasında bağımsızlık bildirdi.

Eeyo 1 olağanüstü görünüyor, ancak pratik mi?

Batarya sınırı göz önüne alındığında çok dikkate değer rakamlar. 
Bisikletin ağırlığı büyük olasılıkla boşuna değildir: Eeyo 1'ler için bir miktar 12 kg'dan az, 4,599 dolar (mevcut maliyetlerde 4,133 avro) çok kaliteli model ve Eeyo 1 için 3,899 dolar (3,500 avro) için 12,2 kg'dan az cari maliyetle). İki model arasındaki fark, çoğunlukla 1'lerde bir gidon ve karbon tekerleklerin yakınlığıdır.


Bisiklete binerken, karbon, bisikletleri giderek daha duyarlı ve canlı hale getiren ve alüminyum bir çerçeveyle kontrastlı sergiyi tamamen geliştiren, bükülmeyen doğasına göre ağırlık artışı için daha az değerlidir. 

Konforu düzenli olarak önemli ölçüde etkileyen esneklik, özellikle karbon ile süspansiyonun devamsızlığını engeller. Bu nedenle, Eeyo 1'in etkisiz olarak temizlenmiş yüzeyleri veya kaldırımları nasıl taşıdığını anlamalıyız.

Dahası, beyan edilen maliyetler göz önüne alındığında, Gogoro'nun koordineli bir ekranla ilişkili parçanın ergonomisi üzerinde daha iyi çalışmadığına inanıyoruz. Bunun yerine, bisikletçi bisiklet çalışma kontrol uygulamasını kullanmak için kök üzerinde kalan kendi cep telefonunu tanıtmalıdır. 



Sadece bisikletin genel yapısı ile son derece uyumlu değil, aynı zamanda korkunç iklim ve düşme sırasında portatif ortaya çıkardı. İsteğe bağlı görünmeyen kavisli korumaların olmaması, alışılmış kullanım için planlanan bir bisiklette talihsizdir. 

Dahası, Gogoro'nun neden aydınlatma çerçevesini dahil etmediğini merak ediyoruz. Büyük olasılıkla daha az zarif olacak bir ekstra olarak dahil edilecektir.

En başından beri, Eeyo 1, stiliyle temiz bir şekilde binmesi gereken zengin ve teknofil kentlilerin müşteri tabanına odaklanan şüphesiz çekici bir elektrikli bisiklet izlenimi veriyor. Yine de, her koşulda kullanmak son derece işlevsel olacak mı? 

Henüz belli değil. Özellikle şehir önlerindeki, örneğin VanMoof S3 ve X3, Specific Turbo Vado SL ve SEB tarafından kesin bir zevkli, daha fazla işlevsellik ve giderek daha makul maliyetlerle yapılan umut verici Angell. 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.