Dyson'un Vazgeçmek İstediği Elektrikli Araç


James Dyson, tasarımcıların görev kırılmadan yaklaşık üç yıl önce üzerinde çalıştığı elektrikli aracın modelini açıkladı. Yaklaşık 1000 km'lik bir kapsam vermesi gereken güçlü devlet aküleri ile donatılmış yedi koltuklu bir SUV idi. 

Bir araba girişiminin gelmeyecek resmi bir şemasına sahip olmak biraz nadirdir. İsimsiz aile aparatları markasının yazarı James Dyson, bu hafta Pazar günleri İngilizce haftası ile bir toplantı sırasında açık sözlülükle meşgul oldu. 

Bugün İngiltere'nin ilk serveti olan adam, organizasyonunun geçen Ekim ayında girişimden ayrılmadan önce 2017'den beri üzerinde çalıştığı model elektrikli SUV'nin inceliklerini ve hatta resimlerini ortaya çıkarıyor, pratik bir eylem planı bulma seçeneğine sahip olmadığı için. 

Dahası, hedefe yönelik idarelerin bildirdiğine göre, neden daha iyi görüyoruz. 

Kod adı "Dyson N526", Tesla Model X'in rakibi olabilecek yedi koltuklu elektrikli bir SUV idi. Canlı hatları Range Wanderer Evoque'u düşündürüyor. James Dyson ve ön camın mafsallı eğilimi "bir Ferrari'den daha fazla" ile test edildi, ve bunaltıcı ölçümler: beş metre uzunluğunda, iki metre genişliğinde ve 1,7 metre yüksekliğinde. 

Orman evinin fotoğrafı, porsiyonlanmış modüller ve gerçekten müthiş yuvarlak bir koltuk başlığı ile son derece gelişmiş bir yapıya sahip koltukları ortaya çıkarır. James Dyson'a göre, son derece soyulmuş gösterge paneli, "çok boyutlu bir görüntü gibi" göz hizasında bir head-up şov çerçevesi kullandı. 

James Dyson, N526 girişiminde 560 milyon avroyu aştı 

Sunum tarafında, Dyson SUV'nin, 536 CV ve 650 Nm'lik bir tork ile 200 200 elektrik motoruyla 200 km / s en yüksek hızda ulaşmak için donatılmış 2.6 tonluk bir mastodon olduğunu keşfettik. . 0 ila 100 km / s 4.8 saniyede yutuldu ve güçlü durum bataryaları 965 km kendi kendine yeterlilik sunmalı. 2021'de düzenlendiği gibi ortaya çıkma şansı konusunda çok sayıda rakibinin olmayacağını belirtmek için hile yapın. 



Kendisi N526 modeline taşınan James Dyson, bırakmadan önce bu girişimde kendi parasına 560 milyon avro katkıda bulunduğunu söyledi. Sunday Times'a, elektrikli aracının, çok daha yüksek bir satış maliyetine neden olan orijinal yatırım noktasını geri kazanmak için "her durumda" 150.000 pound otantik (akış maliyetlerinde 168.000 avro) alması gerektiğini açıkladı. 

Dyson'un elektrikli SUV'sinin geleceğini ne bileceğini asla bilemezsiniz, ancak örgütün çok ikna edici olduğu ortaya çıkan bir sonuçla büyük bir araç üreticisini hak eden varlıklar verdiğini görebiliriz. 

Dyson, bu görev nedeniyle ortaya çıkan ilerlemelerin bir kısmı, özellikle de güçlü durum pilleri ile kazanmayı planladığını açıkladı.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.