CityHawk, Hidrojenle Çalışacak Uçan Taksi




İsrail örgütü Urban Flight tarafından desteklenen CityHawk, dikey kalkış ve iniş ile bir uçan taksi girişimidir. Bununla birlikte, batarya yakıtlı araçlardan daha kayda değer bir uçuş bağımsızlığına sahip olmak için, hidrojen tarafından kontrol edilen bir tahrikle muhalefetin dışında duracak. 

Uçan kabinler hakkındaki haberler bu yıl ortası boyunca artıyor. Bir hafta önce Moves Royce ve Aston Martin'den sonra, Urban Air taşımacılığına borçlu olduğumuz başka bir taahhüt geliyor. Bu İsrail örgütü CityHawk adında bir VTOL (dikey kalkış ve iniş yapan uçak) geliştirmeye başladı. 

Fikir Futura'da tartıştığımız görevlerle aynı değil. Her şeyden önce, uçak dönüş kanatlarını kullanmaz, ancak kulübenin önünde ve arkasında bulunan iki kaporta kontra döner rotor. Bu nedenle, yapı, bir ızgaradan sonra geniş bir ön dış cepheye sahip bir aracın yapısına giderek daha fazla benzemektedir. 

Altı Yolcuya Kadar Kapasite

CityHawk pilot dahil altı kişiye kadar yolcu taşıyabilir. İlk başta, her biri 1.000 sürüşlü iki Safran HE Arriel 2N helikopter turboşarjı tarafından kontrol edilecektir. Urban Air taşımacılığı 270 km / s azami hız ve beş kişinin hazır olduğu 150 km'lik bir kapsama alanı bildiriyor. 

Ana deneysel tatbikatların 2021-2022'de başlaması planlanmaktadır. Bu noktadan itibaren, organizasyonun ikinci aşamasına başlayacak olan enerji birimleri hidrojene sahip bir yeme rejimine geçecektir. Bu hiç şüphesiz görevin en hedefe yönelik ve kırılgan parçasıdır. 

Kentsel Uçuş, CityHawk için birkaç düzenleme düşünüyor: uçan taksi, varlıklı insanlar veya iş öncüleri için özel ulaşım yöntemleri, klinik kalkış veya kurtarma.
Blogger tarafından desteklenmektedir.