Toyota, Hidrojenli Römorkunun Yeni Formunu Çıkarıyor



Toyota, ABD'deki bölmelerin aracı için gerçek koşullarda denenen bir hidrojen enerji ünitesi tarafından kontrol edilen ezici bir kamyona ateş ediyor. Venture Entrance 2.0, çekici bir forma benzeyen bu yarı römorkun ikinci gelişmesidir. 

Elektrikli araçların akülerinin aksine Toyota'nın güç modülüne istekli olması sadece Mirai ile değil. Japon yapımcı bu yeniliği bir yıl önce Venture Entryway adı altında bir yarı römork kamyonda deniyor. 

Bu kamyon şu anda Kaliforniya'daki (ABD) Long Sea kıyılarındaki ve Los Angeles limanlarındaki sahipleri taşımak için kullanılıyor ve sadece 16.000 kilometreden fazla bir yolculuğa sahip. 

Toyota, Undertaking Entrance 2.0 adlı bu kamyonun başka bir adaptasyonuna katılımı genişletiyor. Önceki model gibi, hidrojen yeniliği ve 12 kWh pil Mirai'ye takılanlara eşdeğer. Aynı şekilde, elektrik motorları 500 kW (670 bg) ve 1.796 Nm tork yaratan Teşebbüs Giriş 1'deki gibi eşdeğer aktarma organlarını buluyoruz. Daha sonra, yeni ağır siklet, 500 kilometreye ulaşması için birincil modelle tezat oluşturan menzili oluşturur. 

Amerikan Limanlarında Yedek Dizel Kamyonlar 

Hidrojen depolama tankları, alanın içine yerleştirilecek şekilde yeniden yapılandırılmıştır ve çerçeve dingil mesafesini germeden bir ranza ekleme seçeneğine sahiptir. Toyota'nın belirttiği gibi, Task Entry 2.0 biraz daha çekici bir model gibi. Bu sonbahardan itibaren aynı şekilde Uzun Deniz kıyıları ve Los Angeles limanlarındaki sahipleri taşımaya başlayacak. 

Toyota, kamuya açıklamasında, ABD'de 43.000'den fazla dizel kamyon parkurunun bulunduğunu göstererek limanlardaki bu düşünmeye odaklanma kararını açıkladı. Bu ağır ağırlık toksinlerini kamyon hidrojeni ile destekleyin, karbon dioksit salınımlarını temel olarak azaltmaya yardımcı olabilir. Japon üretici de, 2050 yılında Long Sea sahilindeki ofislerinde CO 2 çıkışlarını almanın anlamına geldiğini açıkladı.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.